Facebook mormor

Jaha då har det hänt.

MAMMA HAR SKAFFAT FACEBOOK!!

Hon frågade mig för säkert ett år sedan om jag kunde
hjälpa henne sätta upp ett konto.

- Ehh visst....

Har undvikit henne sen dess. Men nu har någon annan
alltså tagit tag i det hela.

Jag känner mig förråd. Vem som helst förstår ju att hon
skaffat det BARA för att kunna hålla koll på mig och
spela farmville (som alla gamla som skaffar facebook gör).

Jag måste vara väldigt konservativ som i min naiva lilla
värld inte trodde att min mamma som precis kan sätta
på internet skulle manage en facebook sida.

Jag måste se över min världsbild.


Återkommer.


XX


Kommentarer
Postat av: Yoo

MIN MOR SPELAR FISHVILLE!!!

haha, det går utför... snart får vi inte supa ifred iheller! men, visst ja! det kan ju inte jag för man hittar mor min på tycho!!! dansandes på stolarna... hahahahaha

2010-03-10 @ 12:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0