Music for everyone

Jag har låtar som jag förknippar med olika människor.
Det spelar ingen roll vilket sammanhang det är i, vissa
låtar får mig alltid att tänka på en speciell person.

Det behöver ju inte vara så att personen ifråga håller med.
Det är ju väldigt subjektivt och väldigt vackert haha.

Några smakprov.




Regina Spector - Samson får mig att tänka på Erika. Dom gångerna vi
lyssnat på denna låten och försökt sjunga med. Det är ju fullkomligt omöjligt.



Yoo, min älskade. Det här är din låt. Blir alldeles varm i hjärtat.


Fisen skickade denna alldeles nyproducerad från USA för några år sedan.
Jag kan fortfarande idag se hennes dans till denna låt.


Jag och älskade Curry hade många vilda festnätter till denna i Grekland.
Trillade fram längst gatorna med Tiesto i mobilen. Denna låten kommer
alltid ligga mig varmt om hjärtat!!

När jag hör denna låten går genast mina tankar till underbara Wooow.
Den är gammal. Det är våran vänskap också. Det är fint.



Sist men inte minst. Anna. Kommer du ihåg studentåret? Spy och Lars
på semester. Du och jag och Frans på repeat.


ja självklart. Hela 2006. Men också våran Bulgarien resa. Dom minnena jag har med
Anna är ovärderliga. It's fekking FAB!



Puss på er mina älsklingar!!

Kommentarer
Postat av: yoo

Så nyfiken jag blir... Vilken är min? Kan inte se i mobilen!! Hejdå bajskorv...

2010-03-22 @ 21:57:28
Postat av: linda

BOTEN ANNA = STUDENT :)

2010-04-08 @ 15:32:26
URL: http://roos-linda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0