När allt är som bäst

Livet är väl underbart. Här ligger jag halvt
medvetslös. Gustaf kommer in. Vi pratar om
gårdagskvällen. Gustafs mobil piper.


Han har fått sms:
'Hi mum. Don't know if this is your number but it's
Tray and this is my new number x Have given Anna
my number if not! Love you x x '

Jag blev helt hysterisk och tvingade honom att svara:

'Ok honey. Thank you! xx'


HAHAAHAHAHAHAHAH.

Min Söndag är nu fulländad.

Nu har vi alltså en kille, Tray, i okänd ålder som tror
att Gustaf är hans mamma. Han kommer lägga in
Gustafs nummer i mobilen som Mom. HAHAHAHA.

Detta får mig nästan att kissa på mig en skvätt av skratt.

Det behövs inte mycket för att få igång mig,


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0