Sex love and rock and roll

Ligger just nu och kollar på Inglorious Basterds.

Den är faktiskt bra. Jag som verkar vara den enda i
världen som inte tycker att Quentin Tarantino är ett
geni brukar inte vara så imponerad av hans filmer.
Men den här är fan bra.

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet och sedan blir det
till att gå och se live-band på kvällen.

Jag kan ha träffat mannen som kommer krossa mitt
hjärta.

Har även fått dille på det här med fallskärmshoppning.
J.A.G M.Å.S.T.E.

Återkommer om det. Ska försöka uppdatera oftare
för inläggen blir sååååå långa när jag inte gör det.

Men sen känner vi ju mig,och jag gör ju i princip aldrig
saker jag inte vill göra.

Puss på er, era tålmodiga finingar. Ni verkar ha många
egenskaper som jag själv inte besitter

Kommentarer
Postat av: Anna

Officaly min nya favoritblogg. Lämnade Reading förra söndagen och har en enorm abstinens då jag saknar mina vänner och stadslivet jättejättemycket! Räknar med att hålla koll på stan ur ett svenskt perspektiv genom dig nu. Rolig blogg dessutom :)

2010-03-03 @ 11:35:01
URL: http://intebaraanna.blogg.se/
Postat av: Emmeli

haha, Nina jag har e-mail! Nu kommer alla mina miljoner läsare kunna läsa din massiva kommentar ;D Fan vad gött, honom vill jag träffa!! Ja, jag ska köpa mikrofon/headset, men du vet hur tankspridd jag kan vara... Älskar dig!

2010-03-03 @ 17:45:54
URL: http://rockdoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0