The B-team on mission

Jag förstår inte varför jag envisas med att uppdatera
helgen flera dagar efter. Det funkar ju liksom inte.
För varje timme som går efter att man kommit hem
snorfull så försvinner sammanhanget av kvällen
mer och mer tills det försvunnit helt och hållet.

Så nu sitter (ligger) jag här och ska ge er uppdatering.

?

Jo okej, jag jobbade som vanligt kväll denna Lördag.
Så efter jobbet så möttes deltagarna upp på vårat
stammishak Wetherspoon för mat och den första
alkoholhaltiga drycken. Riktigt trevligt to catch up
och bara ha det fint innan man kör igång på riktigt.

Vi gick sedan vidare till Mix Cocktail Bar som var
smockat med fullt, så vi gick vidare till Ivory Lounge
och inhandlade kvällens första Mojhito. Ahhh, så najs.
Jag kommer ihåg mina exakta ord när vi lämnade
Ivory Lounge för att gå in till grannen Old Orleans

- I'm still sober, I have some datching up to do.

Inga problem, efter några drinkar och shots så gick
vi vidare till ett annat Wetherspoon för att verkligen
komma igång innan vi skulle entra Reflexx, 80-tals
klubben med den skönaste musiken.

Om vi kom igång?

Om jag uttrycker mig milt så kommer jag inte ihåg
speciellt mycket efter 12. Vi hade riktigt roligt dock!
Dansade och sjöng. Eller ja enligt vissa så skrek jag
visst VÄLDIGT högt. Men det är coolt, no regrets.

Helt underbara människor alla iblandade och är det
något de är bra på så är det att ha roligt.

Jag kom hem minus en sjal och en skinnhandske.
Inte första gången jag gör av med grejer och jag har
liksom accepterat detta fenomen. Men förstå att jag
blir upprörd när ingen och jag menar INGEN säljer
svarta skinnhandskar mer. Det är ju "vår". HA!
Var är det vår? Visa mig!

Ni kan ju tro jag mådde dåligt på Söndagen, ajajaj.
Värsta baksmällan sen nyår skulle jag tro. Och min
förvåning när jag kollar mobilen på morgonen och
ser en massa konstiga namn i min sms inkorg.
Lepricorn, proffessorn, queen of heart, Mrs G och
Mr T. Jaha juste ja, vi kom upp med smeknamn
till alla under kvällen. Jag själv var Lady Gaga,
Mrs G står för Derek. Hahaha, jag döpte honom
först till Mr G(ay) men sedan ändrade jag mig till
Mrs G(ay). Derek är underbar, sådär elak sarkastisk
som bara en mor kan älska haha.

Hur som helst. Toppenkväll i Lördags och vi kör en
repris även denna vecka. Minus några shot och
drinkar kanske. Vi får se...


XX

Jag hittade även bilder på kameran jag inte var helt
medveten om var tagna.


Samling på Wetherspoon


En glad Lepricorn nere i hörnet med en flaska i huvet. Fint ska det va!


En proffessor och en Lepricorn inne på Ivory Lounge.
Behöver jag nämna att när jag ser säger att "vi" kom på smeknamn så
var det i sjävla verket jag. Alla tyckte det passade bra så vi körde på det
hela kvällen.


Queen of hearts and Mrs G


Jag försökte zooma in Mr T som beställde dricka. Gick inte så bra.


Samlad trupp på Ivory Lounge


Två glada Clas Ohlsons på Old Orleans


Lepricorn, Queen of heart and Mrs G. All in one picture


Mr T och Proffessorn än en gång. Han är minsann en riktig linslus den där


Och nu var det igång


Mrs G den lilla råttan ville inte vara med på bild


Tre små gubbar skulle gå en gång, till reeeeflexx uti Reading




Kommentarer
Postat av: Yoo

Hahaha... Vilket kalas...

Allt är riktigt fint med mig! Ska äntligen ner till LA och träffa Anna idag... Ska bli så jävla kul!!



Älskar dig Lady Gaga!!! ;) PUSS

2010-03-11 @ 11:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0