Vit som ett nytryckt papper

Jag drömde inatt att jag var utomlands.
Allt drömmen gick ut på var att få en sobränna.
Nu är det fan illa, jag har inte varit såhär vit i HELA MITT LIV!!
Det går utför...

Ja juste ja, jag drömde också att jag var tvungen att raka
benen. Håret var cirka 70 cm långt och hade tagit
över stora delar av mina fötter. I drömmen var detta
helt normalt dock. Det hade kanske gått lite överstyr
men annars var allt som vanligt.

Jag ska nog vara glad att jag typ aldrig kommer ihåg mina
drömmar.


XX



Jag vill vara bruuuun igen!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan =) Den är ky 2 årig i Göteborg =) ah känner att praktiken är så viktig om man vill in i branschen, så valet känns bra. Var de länge sedan du blev klar? KÄnde du att de var lätt att få jobb.. Opps såå många frågor men man blir så nyfiken :D

2010-03-14 @ 13:43:40
URL: http://sweetpandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0