Jaha då var det väl dags för en ny omgång

HEEEEEEEERREEEEEEEEEEEGUUUUUUUUUUD vilket långt uppehåll med bloggen.
Hade jag inte vetat bättre så hade jag skämts.

Lite saker som hänt sen sist,

Jag har varit hemma i Sverige i två veckor. Det var underbart.
Jag har sett Pink
Jag har varit på Liseberg
Jag har träffat familjen Kadaver Fäldt
Jag har flyttat
Jag har gjort air kix
Jag har åkt skidor
Jag har åkt wakeboard
Jag har gjort slut och blivit ihop med David inom 3 dagar. Han är sån dramaqueen.
Jag har jobbat röööven av mig.
Jag har haft besök av Sanna och Moa
Jag har varit förkyld

Nu väntar jag på att MAlin och Frida ska anlända nästa vecka.
Så kan vi ha en rolig vecka och sen åker jag till Afrika.

Mer om det senare, Jag måste medge att jag blev varm i hjärtat
när jag går in på min blogg nästan 4 månader senare och ser att
folk fortfarande kollar denna dammiga, torra, utarbetade blogg.
Folk är allt bra konstiga.

Ett mer ointressant och icke innehållsrikt kunde jag inte få till.
Håll till godo, det tar ett tag att komma in i formen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0