Mäkta stolt!

Det stod i mitt horoskop idag; "Framhäv inte dig själv".
Men det är precis vad jag tänker göra.

För vet ni vad?!

Min insändare blev faktiskt publicerad!!
Tro det eller ej, men på sidan 24 i dagens metro har
ni kunnat läsa en insändare med rubriken:

Bakåtsträvande med torra språkvårdare



Och detta är ju då min insändare! :)
Tyvärr så står den med signaturen Nils, Landskrona.
Nils?! Varför har de döpt mig till Nils?
Det står visserligen att de förbehåller sig rätten att
redigera, men att skriva Nils istället för Nina är ju bara
löjligt. Påminner lit om förr i tiden när kvinnor använde
pseudonymer för att inte avslöja sin rätta identitet.
Snacka om bakåtsträvare i så fall...

MEN i ärlighetens namn så är jag mäkta stolt ändå,
jag trodde aldrig att den skulle publiceras över huvud taget.


XX


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Du är så jävla grym Nils :D

2009-03-17 @ 09:53:53
URL: http://minstil.blogg.se/
Postat av: Yoo

Mer Nils åt folket! Ropen skalla...

2009-03-17 @ 14:55:23
Postat av: Nina

2009-03-17 @ 17:26:06
Postat av: Nina

Tack så mycket mina fina downs!!! :)

2009-03-17 @ 17:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0