Watch your back

Ja alltså, allt som oftast säger jag saker.
Antingen så gör jag bort mig eller så bara tänker jag inte
innan jag öppnar munnen (Kan nog refera det till att jag gör
bort mig också).

Vissa saker ska man bara inte dela med sig av.

Toa-incidenten med Agnes var lagom pinsam, MEN om jag bara gått
från toan och varit hur cool som helst och inte delat med mig av denna
psyko-händelse så hade det ju nästan inte hänt. Jag har nämligen märkt
att mina kompisar har väldigt roligt åt min ivrighet.

Svininfuensan, ja vi känner alla till den. Den största pandemin sen pesten, typ.
Ännu en gång öppnar jag munnen när jag, Annica och Caroline (som för övrigt
är en ny bekantskap, vilket gör det hela ändå lite värre.) sitter och äter middag på
valborg.

J - Jamen svininfluensan.... Alltså, kul liksom. Jag menar.. Kul att dö i svininfluensan.
- Ja jag kände en tjej en gång, hon var trevlig och så. Men hon dog. Hur? Jo i
svininfluensan! Det var typ bara 20 personer som dog, och hon var en av dem.
Stackars henne.
Eller typ.
Ja juste ja, Nina. Det var väl hon som dog i svininfluensan?
Då blir jag fan hellre överkörd, lite drama liksom.

Jag tror faktiskt inte att jag kommer sluta få höra om varken Agnes eller
svininfluensan.

Men vänta bara, jag har koll på er. När ni gör något liknande så kommer jag vara
där som en hök och dokumentera alltihop.(Sanna, Yoo, Annica och Caroline ligger
risigast till)

Mohahhhahahahah (elakt häxskratt)

XX

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv; jaa, jag gillar det slutet. Det är lite överdrivet att han ska ta livet av sig i magen på mamman. Haha!

2009-05-11 @ 19:03:29
URL: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0